Wilma och Helena

Hej! Vi är två tjejer födda år 2000 som befinner oss i två olika städer av landet. Vi heter Wilma och Helena. Just nu har vi bestämt oss för att vara anonyma, men vi vet inte hur det blir sen. Vi kallar denna blogg för "easy peasy", men kommer skriva om ungefär motsatsen. Vi kommer bland annat skriva om att allt ibland inte är som det ska, men att det är okej. Det kommer också dyka upp en hel del annat, så stay tuned!

Slingor efter Valborg

Publicerad 2016-05-01 22:04:44 i Allmänt,

Hej!

H här, denna gång. Inlägget kommer typ handla om det som rubriken säger. Var på en resa för några veckor sedan, och passade på att klippa mig. Men det frisörbesöket blev inte så lyckat, frisören tog mycket mer än jag hade bett om. Jag ville toppa mig, men gick därifrån med 10-15cm kortare hår. Först var det väldigt hemskt, för det var definitivt inget jag var mentalt beredd på, och jag är inte den som gillar förändringar.

När jag kom hem gick jag direkt till närmaste affär och köpte blekmedel. Jag har funderat på att slinga håret väldigt länge och kände att om mitt hår redan är förändrat kan jag förändra det "helt". Mitt hår har inte torkat än så jag vet inte vad resultatet blir, men en liten fräsch vårlig uppfriskning hoppas jag på. 

Är det någon som funderar på det, så kör bara! Ett tips är bara att ha en eller två personer som kan hjälpa till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela