Wilma och Helena

Hej! Vi är två tjejer födda år 2000 som befinner oss i två olika städer av landet. Vi heter Wilma och Helena. Just nu har vi bestämt oss för att vara anonyma, men vi vet inte hur det blir sen. Vi kallar denna blogg för "easy peasy", men kommer skriva om ungefär motsatsen. Vi kommer bland annat skriva om att allt ibland inte är som det ska, men att det är okej. Det kommer också dyka upp en hel del annat, så stay tuned!

Lördag

Publicerad 2016-05-21 15:20:00 i Allmänt,

 Vaknade tidigt idag då jag provade en ny kombination mellen circadin och mealatonin. Tog två av varje tillsammas med fluxotin. Så för en gång skull somnade jag inom en rimlig tid. Så sjukt skönt att äntligen hittat en kombination som funkar. 
 
Åkte och shoppade en snabbis med mamma idag, skulle köpa lite saker till balen. Så hittae bal skor och klädtejp till balen. Köpte även ett par mjukisar. Klänningen jag ska ha är öppen i ryggen och funderar lite kring alternativ. Vet inte rikrigt om jag litar på free bra då jag har C/D kupa och är rädd att den ska släppa. Så fundrerar på att tejpa brösten med silvertejp även fast det inte är det bästa för huden, en gång dödar inte hoppas jag. 
 
Klänningen jag ska ha, vet fortfrande inte hur jag ska ha den. 350:- på boohoo.com
 
Skorna kostar 399:- på din sko
 
Är verkligen nöjd med klackarna då det inte är för höga utan ganska perfekt, dels för klänningen och min länd då jag är ganska lång 170 cm. Medans killarna i min klass fortfrande är 155 cm lång. 
 
Har inget annat planerat idag, hade vandring med klassen och pararell klassen igår på 1 mil och 5 km. så är lite seg i kroppen, kanske blir en liten tjej kväll. Hoppas ni har en bra lördag! 
//Wilma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela