Wilma och Helena

Hej! Vi är två tjejer födda år 2000 som befinner oss i två olika städer av landet. Vi heter Wilma och Helena. Just nu har vi bestämt oss för att vara anonyma, men vi vet inte hur det blir sen. Vi kallar denna blogg för "easy peasy", men kommer skriva om ungefär motsatsen. Vi kommer bland annat skriva om att allt ibland inte är som det ska, men att det är okej. Det kommer också dyka upp en hel del annat, så stay tuned!

Snabbt inlägg

Publicerad 2016-05-03 14:35:34 i Allmänt,

Hade sovmorgon till nio idag, hade no men min no lärare var borta och hade därför vikare. Bli så arg på vissa i min klass, det är så sjukt otrevliga mot lärare och speciellt vikarie. Vikarien vi hade har vi haft ett antal gånger. Han brinner verkligen för sitt ämne och försöker lära oss så mycket som möjligt. Men han har inte perfekt svenska ilket jag nte stör mig på då han finner andra sätt att förklara på. Han kommer från ett land i sydafrika och kom hit för ett bra tag sen tror nån stans runt 20 år. Pluggade på KTH och började ett företag. Han har kommit från inget och lyckats.
 
Hon som är så jävla otrevlig mot han kanske är avundsjuk, hon kan inte ens sitta en hel lektion utan att storma ut. Men det är inte han som kommer hamna på bidrag då han inte kan bete sig runt folk :)
 
Haft ganska lätta lektioner och inställd sista lektion så det var riktigt skönt, fick även veta att jag fick A på engelska nationella yaaay. Ligger nu ute och solar, måste bli lite brun så jag slipper busa. Kanske gör ett inlägg kring den brun utan solen jag använder. Är i allafall 19 grader, man får väll hoppas att det håller under långhelgen!
Hoppas ni har/haft en bra dag!
Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela