Wilma och Helena

Hej! Vi är två tjejer födda år 2000 som befinner oss i två olika städer av landet. Vi heter Wilma och Helena. Just nu har vi bestämt oss för att vara anonyma, men vi vet inte hur det blir sen. Vi kallar denna blogg för "easy peasy", men kommer skriva om ungefär motsatsen. Vi kommer bland annat skriva om att allt ibland inte är som det ska, men att det är okej. Det kommer också dyka upp en hel del annat, så stay tuned!

Några skönhetsfavoriter från min sida.

Publicerad 2016-05-02 17:48:01 i Allmänt,

Tänkte slänga iväg ett snabbt inllägg med några av mina nuvarande skönhetsfavoriter!
Make up stores "Moon shadow"i färgen peach 165:-. Riktigt fin färg att använda både som highlighter och ögonskugga. Ger ett fint sken som inte är för mycket.  Älskar faktumet att den skiftar i färg beronde på vart man tar borsten. 

Ett av mina nyare köp, köpte denna palett Contouring 101 face palette i veckan på sephora för endast 100:- Otroligt billigt för vad paletten erbjuder, tror dock den kostar runt 200:- annars. Färgerna kan användas för sig själv eller blandas. Pudret är krämigt och blandas ut enkelt, håller hela dagen. Inte så mycket att klaga på mer än att bannan pudret blir svårt att komma åt :(


Roller lash av benefit är helt underbar, används varje dag av mig. Behöver inte ens böja fransarna! Den är lite dyrare (260:-) än en vanliga mascara jag brukar köpa men definitivt värt det! Har du en extra peng att spendera? Köp den!
Mary-Lou Manizer av benefit är en extremt älskad produkt av mig, används varje dag som highlight på kindbenen. Ger en Champangig rosa glow som sitter hela dagen. Kostar runt 200:-
Bourjois healthy mix serum i nyansen vanilla , köpte denna produkt under min london resa och älskar den! Tror den kostade 11-13 pund, ser naturlig och fräsch ut!
Infallible 24h-matte av Loreal paris i nyansen 11 Vanilla.  Även fast jag inte har fet hy så ser den så fin ut på, inte kakig även fast den är full coverage. 
Hand food av Soap and Glory köpte även denna på London rsan och den luktar så himla gott, så svårt att beskriva lukten men den innehåller Shea butter, macadamian oil och marshmallow. Konstade bara 5 pund på boots! 
Lush Bubblegum lip scrub kan säga att halva nöjdet av denna produkt är lukten och smaken. Skulle rekomendera att ställa den upp och ner då det överst lätt blir uttorkat!
Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela