Wilma och Helena

Hej! Vi är två tjejer födda år 2000 som befinner oss i två olika städer av landet. Vi heter Wilma och Helena. Just nu har vi bestämt oss för att vara anonyma, men vi vet inte hur det blir sen. Vi kallar denna blogg för "easy peasy", men kommer skriva om ungefär motsatsen. Vi kommer bland annat skriva om att allt ibland inte är som det ska, men att det är okej. Det kommer också dyka upp en hel del annat, så stay tuned!

God kväll (natt)

Publicerad 2016-05-09 00:03:03 i Allmänt,

Hej allihopa 

Tänkte slänga iväg något kort, jag ska precis lägga mig.

Tänkte slänga ur mig att jag faktiskt börjat skriva dagbok. I telefonen. Jag kommer alltid på mig själv med att tänka, och tänka, och tänka... Om allt och lite till. 

För mig är det verkligen skönt att skriva ner det ibland istället för att låta det surra runt i huvudet. Det känns som att jag får lite mer kontroll och ordning, men det kanske låter lite knäppt. Appen jag använder mig av heter NL (minns inte vad förkortningen står för) men den erbjuder en låskod så ingen kommer in i dagboken och kan läsa (!). Asnajs. Dessutom kan man köpa inuti appen så det blir fullständig (typ 20 kr) och då får man större valmöjligheter gällande tema och utseende typ. Jag tog bara första bästa app, så jag skulle rekommendera att titta runt lite i AppStore eller så, det är bra att hitta något som passar en själv.

Okej men godnatt nu allihopa.

//Helena

Kommentarer

Postat av: CAICAIS.BLOGG.SE~

Publicerad 2016-05-15 18:21:11

sv; jag valde samhälle/media linjen :)

Svar: aha okej :)
easypeaslyelemonsqueezy.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela