Wilma och Helena

Hej! Vi är två tjejer födda år 2000 som befinner oss i två olika städer av landet. Vi heter Wilma och Helena. Just nu har vi bestämt oss för att vara anonyma, men vi vet inte hur det blir sen. Vi kallar denna blogg för "easy peasy", men kommer skriva om ungefär motsatsen. Vi kommer bland annat skriva om att allt ibland inte är som det ska, men att det är okej. Det kommer också dyka upp en hel del annat, så stay tuned!

Min sommar

Publicerad 2016-07-13 04:38:48 i Allmänt,

Min sommar har varit helt okej, älskar att inte direkt har några krav på sig. Har umgåtts med vänner och sovits mest. Även dragit och badat några gånger. Även bokat en resa till Rhodos nästa månad. Är både nervös och glad inför gymnasiet, det är det mesta som kretsar i min hjärna. 
 
Börjar den 17 augusti medans tvåor och treor börjar den 22 augusti. Vilket blir skönt då vi får vänja in oss lite i skolan. Vilka kommer gå i min klass, kommer jag trivas och mycket mer. Vi får väll se vad som händer. Pkte och shoppade lite idag, letade efter kläder till skolstart redan haha. Kollade även på saker till rhodos. Fick hem ett bar tunna short med små bollar vid slutet. Passar verkligen till stranden eller till frukost det är även extremt sköna! Hm's rea på nätet är helt galen. Det finns verkligen mycket och saker jag skulle handla endå. 
 
Klockan är just nu halv fem och har fortfarande inte fått en blund av sömn. Min läkare ringde idag och vi bokade en ny tid då jag verkligen inte tycker sömnmedecinerna funkar. Och biverkningarna jag får av fluxotinet är hemska. Svettas så himla mycket mer än vad jag gjorde förut. Så vi skulle ta en titt på det och förhoppningsviss bytta det tre medecinerna.
 
Angånde Rhodos. Jag ser fram i mot det så mycket. Speciellt då jag inte varit i Rhodos innan och att det ska bli skönt att komma till ett varmt land. Älskar att äta färsk frukt så de är något jag kommer leva på. Är det bara jag som tycker frukten smakar mycket bättre utomlands? 
 
//Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela