Wilma och Helena

Hej! Vi är två tjejer födda år 2000 som befinner oss i två olika städer av landet. Vi heter Wilma och Helena. Just nu har vi bestämt oss för att vara anonyma, men vi vet inte hur det blir sen. Vi kallar denna blogg för "easy peasy", men kommer skriva om ungefär motsatsen. Vi kommer bland annat skriva om att allt ibland inte är som det ska, men att det är okej. Det kommer också dyka upp en hel del annat, så stay tuned!

Hej

Publicerad 2016-04-28 20:12:52 i Allmänt,

Ett första inlägg för mig. Jag heter Wilma och är 15 år, född 2000. Jag bor i stockholm och går i nuläget sista terminen i nian. Ganska sjukt hur fort nian har gått, många säger det men har aldrig trott på det tills nu. Är sjukt glad över att börja gymnasiet, nytt folk och få gå en linje jag själv valt ( Natur). Men sen kommer ledsamnheten av att lämna mina klasskompisar, (iallafall det jag gillar). Jag älskar allt med smink att göra och spenderar timmar på det och enormt mycket pengar :( Men vad ska man göra är man a makeupaddict så är man. Är även sjukt beronde av youtube och tv serier. Speciellt The walking dead och Criminal minds. Tvecka flera gånger innan jag började titta på TWD men när jag väll hade tittat ett avsnitt vart jag insugen. Det handlar inte så mycket om Zombies utan mer om hur folket runt omkring beter sig osv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela